Cégünk 24 éve működő, hazai családi vállalkozás. Termékeinket magyar számlával és használati utasítással értékesítjük.
Egyedülálló karbantartási és garanciális konstrukciókat kínálunk Önnek: Gondtalan masszázs akár egész élettartamon át!
Szervizünk garancia időn túl is rendelkezésére áll, kedvezményes áron. Szerelőnk szakképzett, egyeztetett időpontban megy házhoz. Saját alkatrészbázissal rendelkezünk, hogy minnél hamarabb újra élvezhesse a megszokott masszázs termékét!
A masszazsdepo termékei a leghatékonyabb és legjobb minőségű masszázs élményt kínálják Önnek. Termékeinket orvosok, masszőrök tapasztalatai alapján választjuk ki, mert a masszázs minőségét, élettani hatását tekintjük elsődlegesen fontosnak. Termékeinket a gyógyászatban, korházakban is sikeresen használják már 2007 óta.
Kiemelten fontosnak tarjuk a jó ár-értékarányt és a hosszútávű megbízható működést! Termékeink jó minőségű anyagokból, a legmagasabb minőségbiztősítási rendszerrel készülnek.
Az alkatrészeket beszerelés előtt ellenőrzik, az összeszerelt fő egységet tartós tesztnak vetik alá. A készre szerelt termékeket szállítás előtt minden funkciójában ellenőrzik, és csak a minden teszten megfelelt (pass ok) termék kerülhet dobozba. A termékek többszöri átrakodásából adódó sérüléseket elkerülendő, közvetlenűl szállítjuk a hazai raktárunkig.
A legszigorúbb ellenőrzések ellenére is előfordulhatnak gyártásból eredő hibák. A gyártási hibák kezelésére van a garancia.
A hosszútávú nyugalom érdekében cégünk több szintű garanciacsomagot kínál a termékeinkhez, amelyek részleteiről alább olvashat.
A masszázsfotelek, masszázságyak fejlődése már több, mint 20 éves múltra tekint vissza. Folyamatosan fejlődnek, egyre több funkcóval rendelkeznek, és egyre komplikáltabb szerkezetek. A leggondosabb gyártás mellett is igénylik a rendszeres karbantartást és szakértő gondoskodást. Szervízcsapatunk folyamatos képzésben vesz részt, rendelkezik a javításához szükséges legújabb technológiákkal, eszközökkel és tapasztalatokkal. A gyors javítás érdekében saját alkatrész bázissal rendelkezünk.
Szervízigényét a nap 24 órájában bármikor bejeletheti TÁMOGATÁS menüpontban az online felületünkön. (LINK)
Kollégánk egyeztetett időpontban házhoz megy, így a javítást otthonában végezzük el. Garanciális időszakban a kiszállás, a javítás, a felhasznált alkatrészek Önnek díjtalanok. Garancián túl is rendelkezésére állunk, és az általunk forgalmazott termékek szervízdíjából 50% kedvezményt adunk.
A 151/2003 (IX.22) sz. korm. rendeletben a fogyasztói szerződés alapján vásárolt tartós fogyasztási cikkekre kötelező garancia, a gyári hibás alkatrészek és ezek cseréjére. Időtartama ártól függően: 1 év 10-100eFt-ig, 2 év 250eFt-ig 3 év 250eFt felett. 10 kg feletti termékeknél szerelőnk házhoz megy, és otthonában javítja meg a készüléket. Ezen jótállásra érvényesíthető igényeket lentebb találja.
Önnek díjtalan: a kiszállás, az anyag, és a munkadíj.
A termékre a teljeskörű alapgarancia lejárta után további, a vásárláskor megjelölt időtartamú jótállást vállalunk, a fogyasztók számára. A "OTTHON garancia" egy korlátozott garancia, a masszázsban résztvevő gyári hibás alkatrészek, és ezek cseréjének munkadíjára valamint a kiszállásra, vagy a készülék szervízbe és visszaszállítására terjed ki!
Ezen garancia alkalmazásának feltétele a
Kötelező Időszakos Karbantartás elvégzése. Ezt a garanciát mindaddíg tudjuk nyújtani, amíg az adott tipushoz a gyártónál elérhetőek az alkatrészek. Ez a garancia nem biztosít kicserélési lehetőséget, visszavásárlást, vagy termékfelelősség vállalást.
A masszázsban résztvevő jellemző alkatrészek: masszírozó vagy mozgató mechanika egységek, minden motor, tengely, kar, görgő, levegő pumpa, légpárnák, szelep, a vezérlést végző elektronikai alaplapok, távírányító, transzformátor, a termék vázszerkezete. Kifejezetten NEM terjed ki a kárpitanyag, párnázat, huzat, külső műanyag borítások, kézi kezelők, vezetékek, csatlakozók meghibásodására, valamint a kopó alkatrészekre (pl. csapágyak, szíjak, perselyek, görgők stb).
Önnek díjtalan: kiszállási díj , a fentieknek megfelelően az anyag és a munkadíj.
Az "OTTHON garancián" leírtakon túl - a termék élettartamának megfelelő (8 év vagy 2500 üzemóra) jótállást vállalunk, a fogyasztók számára. Az "ÉLETTARTAM garancia" is egy korlátozott garancia az "OTTHON garanciában részletezettek szerint.
Önnek díjtalan: kiszállási díj , a fentieknek megfelelően az anyag és a munkadíj
Vásárláskor, a termékre a teljeskörű ALAP GARANCIA lejárta utáni, a termékvásárlásakor megjelölt időtartamú, kedvezményes árú "SZERVÍZ GARANCIA"
jótállást vásárolhat a fogyasztó. Ez a garancia csak annyiban tér el az "OTTHON garanciától", hogy a kiszállási díjat Önnek kell fizetnie, vagy Önnek kell a terméket a szervízbe és vissza szállítania.
Önnek díjtalan: a fentieknek megfelelően az anyag és a munkadíj.
Önt terheli: a kiszállás díja, vagy Önnek kell a szervízbe és vissza szállítania a terméket.
Termékeink (masszázsfotelek, masszázságyak) folyamatosan fejlődnek, egyre több funkcóval rendelkeznek, és egyre komplikáltabb szerkezetek. A leggondosabb gyártás mellett is igénylik a rendszeres karbantartást és szakértő gondoskodást. Így tudjuk garantálni a termék kifogástalan műszaki műkődését. Az "ALAP garancia", vagy két évet meghaladő garancia érvényesítési feltétele, a kőtelező időszakos karbantartás (KIK) elvégzése.
A karbantartás 12-18 havonta esedékes, termék fűggően. A karbantartást otthonában, egyeztetett időben végzi el szerelő partnerünk.
A karbantartást a vásárlónak kell írásban igényelnie: "masszazsdepo.hu/ugyfelszolgalat/" online felűletén, amely 7 x 24 őrában elérhető az interneten. Folyamatban van SMS alapú időpont egyeztető rendszerünk. A karbantartást szervízünk, vagy megbízottja jogosult elvégezni. Az elműlasztott karbantartás esetén a termék kizárásra kerülhet a további garanciális jótállásból.
Önt terheli: karbantartás munkadíja (1 munkaóra) és a kiszállás költsége. Bővebb tájékoztatás, aktuális kőltségekről:
KIK részletek
Kiterjesztett garanciát kizárólag fogyasztóknak tudjuk biztosítanai. Fogyasztó, aki alapvetően a magán felhasználó: a Ptk.ban fogyasztóként leírt természetes személyek, akik szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körén kívül járnak el, és
akik a terméket lakó, vagy lakójellegű ingatlanukban használják, illetve termékhasználatuk nem haladja meg évente, átlagosan a 300 üzemórát.
Üzleti-vállalkozási használat, minden, nem magán (nem fogyasztói) használat. Az üzleti használat kizárja a kiterjesztett "OTTHON", vagy "SZERVÍZ" garanciát. Üzleti célra, a felhasználás megadásával kérje egyedi ajánlatunkat!
A jótállás kizárólag Magyarországon érvényesíthető. Külfőldi termék esetében az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésre:
- A hibás terméket szervízünkbe kell szállítani, ahol érvényesíthető a garancia.
- Kiszállíási díj ellenében szervízűnk házhoz megy. Díja 2x 200 Ft x (közúti távolság- 200 km)
- Alkatrész postai vagy futárszolgálati kűldése, érvényes jótállás esetén díjmentesen
A Kyokei termékeket saját, szakképzett szervízes csapatunk javítja. A szervíz saját alkatrészbázissal rendelkezik, annak keretéig minden termékünkhöz 10 évig, illetve ezen túlmenően a gyártói alkatrész utánpótlás elérhetőségéig biztosítjuk az alkatrészeket. A szervízszolgáltatásunk a garancia időn túl is rendelkezésére áll, 50%-os kedvezményes áron végzi a nálunk vásárolt termékek javítását. A 10 kg feletti termékek esetében Önnek csak be kell jelentenie a hibát, szerelőnk házhoz megy.
Őrizze meg a garanciajegyet, vagy a számlát, amit a vásárláskor kapott, mert a fogyasztói szerződés igazolásához elkérheti a szerelő. A jótállás kezdete az átadás napja. A számla és a jótállási jegy digitális formában kerül kiállításra, aláírást, pecsétet nem igényel.
Nem érvényesíthető jótállási igény és a javítás díjköteles, amennyiben a meghibásodás nem gyártási eredetű, illetve nem anyaghibára vezethető vissza!
Gyári hibák azok a hibák, amik a termékben vásárláskor már jelen voltak, vagy ilyen hibából eredően jöttek létre.
Kopásból, elhasználódásból, vagy helytelen használatból eredő hibák nem részei a garanciának.
A vásárló felel a termék hibáiért, sérűléseiért, károsodásaiért különösen:
- a hiba rendellenes használat (pl. üzleti jellegű) vagy a Kezelési tájékoztatóban/ Használati utasításban foglaltaktől eltérő használat eredménye
- szakszerűtlen tárolás, elhelyezés, szállítás, rongálás, hanyagság esetén,
- szakszerűtlen összeszerelés, javítás vagy bármilyen átalakítás esetén,
- elemi csapás, vis-major esetén
- szokásos használatból eredő, természetes kopás (pl. huzat elkopás, karcok, csapágyak, szíjjak) esetén,
- készűléken kívűlálló ok (pl. hálózati feszűltség megengedettnél nagyobb ingadozás) kővetkezménye
- jótállási jegy a valőságnak nem megfelelő adatakat tartalmaz,
- a készűléket nem a szakszerviz vagy megbízottja javította
- a meghíbásődást későn jelentették be, vagy tovább használták és emiatt további részek is meghibásodtak
- rendszeres karbantartás (kötelező időszakos karbantartás) elmulasztása
- vagy ha a készűlék javítása lehetetlenné válik a gyártó, a kereskedő, vagy a szerviz műkődési kőrén kívűlállő okból(pl. ha fogyasztóa szüűkséges javítást bármely okből megakadályozza, ha a készűléket olyan helyen üzemeltetik, amely a javító felszerelést szállítő gépkocsival nem megközelíthető, illetve onnan a készűlék elszállítása nem lehetséges).
Hibás teljesítés esetén a fogyasztó elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget okozna, figyelembe véve a termék hibátlan állapotában képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és az igény teljesítésével a jogosultnak okozott kellemetlenséget.
Amennyiben a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni, vagy a vételárat visszatéríteni.
Ha a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés
b)
pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
A vásárló ingyenes javításra jogosult, ha a termék jótállási ideje nem járt le, és a fellépő hiba gyártási eredetű, vagy már a megvásárláskőr fenn állt a készűlékben, és erről a vásárlót nem tájékoztatták.A termék szervizbe juttatása, vagy a szerelő kiszállási költsége a vásárlót terheli a 10 kg alatti termékeknél.
A szerviznek törekedni kell arra, hogy az igény bejelentésétől számítőtt 15 munkanapon belűl a javítást elvégezze. Alkatrészrendelés esetén ez kitolódhat.
Ha a javítási idő a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót legkésőbb a 15. napon tájékoztatni köteles a javítás várható időtartamáról. (email, sms)
A jótállás meghosszabbodik a szerviznek történő átadástól, vagy helyszíni javítás esetén a hiba bejelentésétől a hiba kijavításáig eltelt idővel.