MasszázsDepó a masszázsfotel szakértő
MasszázsDepó: masszázsfotel, jáde ágy
Hívjon minket!
06 20 94 36 110
Kyokei ProMaster masszázsfotel termékek
  1. Masszázsdepo
  2. Garanciális ismertető

Garanciális ismertető

Cégünk 24 éve működő, hazai családi vállalkozás. Termékeinket magyar számlával és használati utasítással értékesítjük. 

Egyedülálló karbantartási és garanciális konstrukciókat kínálunk Önnek: Gondtalan masszázs akár egész élettartamon át!

Szervizünk garancia időn túl is rendelkezésére áll, kedvezményes áron. Szerelőnk szakképzett, egyeztetett időpontban megy házhoz. Saját alkatrészbázissal rendelkezünk, hogy minnél hamarabb újra élvezhesse a megszokott masszázs termékét!

 

MAGASSZINTŰ GYÁRTÁS TECHNOLÓGIA

A masszazsdepo termékei a leghatékonyabb és legjobb minőségű masszázs élményt kínálják Önnek. Termékeinket orvosok, masszőrök tapasztalatai alapján választjuk ki, mert a masszázs minőségét, élettani hatását tekintjük elsődlegesen fontosnak. Termékeinket a gyógyászatban, korházakban is sikeresen használják már 2007 óta.

 

Kiemelten fontosnak tarjuk a jó ár-értékarányt és a hosszútávű megbízható működést! Termékeink jó minőségű anyagokból, a legmagasabb minőségbiztősítási rendszerrel készülnek.

 

Az alkatrészeket beszerelés előtt ellenőrzik, az összeszerelt fő egységet tartós tesztnak vetik alá. A készre szerelt termékeket szállítás előtt minden funkciójában ellenőrzik, és csak a minden teszten megfelelt (pass ok) termék kerülhet dobozba. A termékek többszöri átrakodásából adódó sérüléseket elkerülendő, közvetlenűl  szállítjuk a hazai raktárunkig.

 

A legszigorúbb ellenőrzések ellenére is előfordulhatnak gyártásból eredő hibák. A gyártási hibák kezelésére van a garancia. A hosszútávú nyugalom érdekében cégünk több szintű garanciacsomagot kínál a termékeinkhez, amelyek részleteiről alább olvashat.

KÉPZETT SZERVÍZ CSAPATUNK

A masszázsfotelek, masszázságyak fejlődése már több, mint 20 éves múltra tekint vissza. Folyamatosan fejlődnek, egyre több funkcóval rendelkeznek, és egyre komplikáltabb szerkezetek. A leggondosabb gyártás mellett is igénylik a rendszeres karbantartást és szakértő gondoskodást. Szervízcsapatunk folyamatos képzésben vesz részt, rendelkezik a javításához szükséges legújabb technológiákkal, eszközökkel és tapasztalatokkal. A gyors javítás érdekében saját alkatrész bázissal rendelkezünk.

Szervízigényét a nap 24 órájában bármikor bejeletheti TÁMOGATÁS menüpontban az online felületünkön. (LINK)

Kollégánk egyeztetett időpontban házhoz megy, így a javítást otthonában végezzük el. Garanciális időszakban a kiszállás, a javítás, a felhasznált alkatrészek Önnek díjtalanok. Garancián túl is rendelkezésére állunk, és az általunk forgalmazott termékek szervízdíjából 50% kedvezményt adunk.

TELJESKORÜ GARANCIA - "ALAP GARANCIA"

A 151/2003 (IX.22) sz. korm. rendeletben a fogyasztói szerződés alapján vásárolt tartós fogyasztási cikkekre kötelező garancia, a gyári hibás alkatrészek és ezek cseréjére. Időtartama ártól függően: 1 év 10-100eFt-ig, 2 év 250eFt-ig 3 év 250eFt felett. 10 kg feletti termékeknél szerelőnk házhoz megy, és otthonában javítja meg a készüléket. Ezen jótállásra érvényesíthető igényeket lentebb találja.

Önnek díjtalan: a kiszállás, az anyag, és a munkadíj.

KITERJESZTETT "OTTHON" GARANCIA

A termékre a teljeskörű alapgarancia lejárta után további, a vásárláskor megjelölt időtartamú jótállást vállalunk, a fogyasztók számára. A "OTTHON garancia" egy korlátozott garancia, a masszázsban résztvevő gyári hibás alkatrészek, és ezek cseréjének munkadíjára valamint a kiszállásra, vagy a készülék szervízbe és visszaszállítására terjed ki! Ezen garancia alkalmazásának feltétele a Kötelező Időszakos Karbantartás elvégzése. Ezt a garanciát mindaddíg tudjuk nyújtani, amíg az adott tipushoz a gyártónál elérhetőek az alkatrészek. Ez a garancia nem biztosít kicserélési lehetőséget, visszavásárlást, vagy termékfelelősség vállalást.

 

A masszázsban résztvevő jellemző alkatrészek: masszírozó vagy mozgató mechanika egységek, minden motor, tengely, kar, görgő, levegő pumpa, légpárnák, szelep, a vezérlést végző elektronikai alaplapok,  távírányító,  transzformátor, a termék vázszerkezete. Kifejezetten NEM terjed ki a kárpitanyag, párnázat, huzat, külső műanyag borítások, kézi kezelők, vezetékek, csatlakozók meghibásodására, valamint a kopó alkatrészekre (pl. csapágyak, szíjak, perselyek,  görgők stb).

Önnek díjtalan: kiszállási díj , a fentieknek megfelelően az anyag és a munkadíj.

KITERJESZTETT "ÉLETTARTAM" GARANCIA

Az "OTTHON garancián" leírtakon túl - a termék élettartamának megfelelő (8 év vagy 2500 üzemóra) jótállást vállalunk, a fogyasztók számára. Az "ÉLETTARTAM garancia" is egy korlátozott garancia az "OTTHON garanciában részletezettek szerint.

Önnek díjtalan: kiszállási díj , a fentieknek megfelelően  az anyag és a munkadíj

KITERJESZTETT "SZERVÍZ" GARANCIA

Vásárláskor, a termékre a teljeskörű ALAP GARANCIA lejárta utáni, a termékvásárlásakor megjelölt időtartamú, kedvezményes árú "SZERVÍZ GARANCIA" jótállást vásárolhat a fogyasztó. Ez a garancia csak annyiban tér el az "OTTHON garanciától", hogy a kiszállási díjat Önnek kell fizetnie, vagy Önnek kell a terméket a szervízbe és vissza szállítania.

Önnek díjtalan: a fentieknek megfelelően  az anyag és a munkadíj. 

Önt terheli: a kiszállás díja, vagy Önnek kell a szervízbe és vissza szállítania a terméket.

KÖTELEZŐ IDŐSZAKOS KARBANTARTÁS (KIK)

Termékeink (masszázsfotelek, masszázságyak) folyamatosan fejlődnek, egyre több funkcóval rendelkeznek, és egyre komplikáltabb szerkezetek. A leggondosabb gyártás mellett is igénylik a rendszeres karbantartást és szakértő gondoskodást. Így tudjuk garantálni a termék kifogástalan műszaki műkődését. Az "ALAP garancia", vagy két évet meghaladő garancia érvényesítési feltétele, a kőtelező időszakos karbantartás (KIK) elvégzése. 

A karbantartás 12-18 havonta esedékes, termék fűggően. A karbantartást otthonában, egyeztetett időben végzi el szerelő partnerünk.

A karbantartást a vásárlónak kell írásban igényelnie: "masszazsdepo.hu/ugyfelszolgalat/"  online felűletén, amely 7 x 24 őrában elérhető az interneten. Folyamatban van SMS alapú időpont egyeztető rendszerünk. A karbantartást szervízünk, vagy megbízottja jogosult elvégezni. Az elműlasztott karbantartás esetén a termék kizárásra kerülhet a további garanciális jótállásból.

Önt terheli: karbantartás munkadíja (1 munkaóra) és a kiszállás költsége. Bővebb tájékoztatás, aktuális kőltségekről:  KIK részletek

HASZNÁLAT JELLEGE - FOGYASZTÓ

Kiterjesztett garanciát kizárólag fogyasztóknak tudjuk biztosítanai. Fogyasztó, aki alapvetően a magán felhasználó: a Ptk.ban fogyasztóként leírt természetes személyek, akik szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körén kívül járnak el, és akik a terméket lakó, vagy lakójellegű ingatlanukban használják, illetve termékhasználatuk nem haladja meg évente, átlagosan a 300 üzemórát.

HASZNÁLAT JELLEGE - ÜZLETI

Üzleti-vállalkozási használat, minden, nem magán (nem fogyasztói) használat.  Az üzleti használat kizárja a kiterjesztett "OTTHON", vagy "SZERVÍZ" garanciát. Üzleti célra, a felhasználás megadásával kérje egyedi ajánlatunkat!

HELYI KORLÁTOZÁS

A jótállás kizárólag Magyarországon érvényesíthető. Külfőldi termék esetében az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésre:

- A hibás terméket szervízünkbe kell szállítani, ahol érvényesíthető a garancia.

- Kiszállíási díj ellenében szervízűnk házhoz megy. Díja 2x 200 Ft x (közúti távolság- 200 km)

- Alkatrész postai vagy futárszolgálati kűldése, érvényes jótállás esetén díjmentesen 

SZERVÍZ, ALKATRÉSZ 

A Kyokei termékeket saját, szakképzett szervízes csapatunk javítja. A szervíz saját alkatrészbázissal rendelkezik, annak keretéig minden termékünkhöz 10 évig, illetve ezen túlmenően a gyártói alkatrész utánpótlás elérhetőségéig biztosítjuk az alkatrészeket. A szervízszolgáltatásunk a garancia időn túl is rendelkezésére áll, 50%-os kedvezményes áron végzi a nálunk vásárolt termékek javítását. A 10 kg feletti termékek esetében Önnek csak be kell jelentenie a hibát, szerelőnk házhoz megy.

JÓTÁLLÁSRA JOGOSULTSÁG KEZDETE

Őrizze meg a garanciajegyet, vagy a számlát, amit a vásárláskor kapott, mert a fogyasztói szerződés igazolásához elkérheti a szerelő. A jótállás kezdete az átadás napja. A számla és a jótállási jegy digitális formában kerül kiállításra, aláírást, pecsétet nem igényel.

NEM ÉRVÉNYESÍTHETŐ A JÓTÁLLÁSI IGÉNY

Nem érvényesíthető jótállási igény és a javítás díjköteles, amennyiben a meghibásodás nem gyártási eredetű, illetve nem anyaghibára vezethető vissza!

 

Gyári hibák azok a hibák, amik a termékben vásárláskor már jelen voltak, vagy ilyen hibából eredően jöttek létre. Kopásból, elhasználódásból, vagy helytelen használatból eredő hibák nem részei a garanciának.

 

A vásárló felel a termék hibáiért, sérűléseiért, károsodásaiért különösen:
- a hiba rendellenes használat (pl. üzleti jellegű) vagy a Kezelési tájékoztatóban/ Használati utasításban foglaltaktől eltérő használat eredménye
- szakszerűtlen tárolás, elhelyezés, szállítás, rongálás, hanyagság esetén,
- szakszerűtlen összeszerelés, javítás vagy bármilyen átalakítás esetén,
- elemi csapás, vis-major esetén
- szokásos használatból eredő, természetes kopás (pl. huzat elkopás, karcok, csapágyak, szíjjak) esetén,
- készűléken kívűlálló ok (pl. hálózati feszűltség megengedettnél nagyobb ingadozás) kővetkezménye
- jótállási jegy a valőságnak nem megfelelő adatakat tartalmaz,
- a készűléket nem a szakszerviz vagy megbízottja javította

- a meghíbásődást későn jelentették be, vagy tovább használták és emiatt további részek is meghibásodtak

- rendszeres karbantartás (kötelező időszakos karbantartás) elmulasztása  
- vagy ha a készűlék javítása lehetetlenné válik a gyártó, a kereskedő, vagy a szerviz műkődési kőrén kívűlállő okból(pl. ha fogyasztóa szüűkséges javítást bármely okből megakadályozza, ha a készűléket olyan helyen üzemeltetik, amely a javító felszerelést szállítő gépkocsival nem megközelíthető, illetve onnan a készűlék elszállítása nem lehetséges).

ÉRVÉNYESÍTHETŐ IGÉNYEK

Hibás teljesítés esetén a fogyasztó elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget okozna, figyelembe véve a termék hibátlan állapotában képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és az igény teljesítésével a jogosultnak okozott kellemetlenséget.

 

Amennyiben a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni, vagy a vételárat visszatéríteni.

 

Ha a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

 

Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

TÉRÍTÉSMENTES JAVÍTÁS

A vásárló ingyenes javításra jogosult, ha a termék jótállási ideje nem járt le, és a fellépő hiba gyártási eredetű, vagy már a megvásárláskőr fenn állt a készűlékben, és erről a vásárlót nem tájékoztatták.A termék szervizbe juttatása, vagy a szerelő kiszállási költsége a vásárlót terheli a 10 kg alatti termékeknél.
A szerviznek törekedni kell arra, hogy az igény bejelentésétől számítőtt 15 munkanapon belűl a javítást elvégezze. Alkatrészrendelés esetén ez kitolódhat. Ha a javítási idő a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót legkésőbb a 15. napon tájékoztatni köteles a javítás várható időtartamáról. (email, sms)

A jótállás meghosszabbodik a szerviznek történő átadástól, vagy helyszíni javítás esetén a hiba bejelentésétől a hiba kijavításáig eltelt idővel.

Kérdése van?
Kérdése van? Kipróbálná? Hívjon (06 20/94-36-110) vagy írjon ide kattintva!
Térkép masszazsdepo masszázsfotel bemutató terem
Masszázsfotel | Jade masszázságyak | Alakformáló termékek | Egyéb termékek
A rendelés lépései | Cégadatok | Garanciális feltételek | Szállítási feltételek | Finanszírozás | Adatvédelem | Impresszum | Süti beállítások | Kapcsolat

Kártyás fizetés szolgáltatója:
A masszázsfotelek és Jáde Masszázságyak online vásárlását a BORGUN segíti
Elfogadott kártyák:
Nálunk masszázsfoteleket és masszázságyakat vásárolhat Bankkártyával is
Árgép

(c) 2021 Masszázsdepó. Minden jog fenntartva