Kérdése van?
+36 20 94 36 110
Üzenet küldése
Masszázsdepo » Menü - Szerződési feltételek

 

Vásárlási és Szerződési Feltételek internetes rendelés esetén

(Személyes vásárlás esetére vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket kérje kollégánktól!)

 

Megrendelés, Szerződés

A masszazsdepo.hu internetes portál elsődlegesen  az informálódást segíti. A terméket bemutató oldalon megtalálja a termék részletes leírását. A termék leírásánál, ismertetőinél maximális figyelemmel jártunk el, igyekezve, hogy semmiképpen ne adjunk félreérthető információkat. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért, elírásáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek a termékről készültek


Amennyiben a terméket ismertető oldalon árat is talál, úgy lehetősége van az adott termék megrendelésére, megvásárlására. Az ár bruttó (ÁFÁ-t is magában foglaló) vételár Forintban (HUF).  A feltűntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek.
Külföldi vásárlók számára az ár Euróban is feltüntetésre került, aktuális valuta vételi árfolyamon számítva.

 

A kiválasztott terméket a "Vásárlás"-ra kattintva kezdheti el megrendelni.

 

 

 

A megrendelés lépései:

 

"Vásárlás"-gombra kattintva termék az Ön "kosarába" kerül

 

  • Amennyiben kosara üres adja meg az Önt azonosító személyes adatait (melyeket bizalmasan kezelünk, ld. Adatvédelem)
  • Válasszon a termékez tartozó szállítàsi módok közül.
  • Kedvezmény igénybevételére "Promóciós kód" megadásával van lehetősége, amennyiben rendelkezik vele. Ugyancsak itt választhat extra kedvezményesen kapcsolt-termék ajánlatunkból.
  • Kosár tartalmának áttekintése: Amennyiben szükséges itt törölhet terméket vagy változtathat a megrendelt mennyiségen.
    Itt dönthet, hogy befejezi a vásárlást (Kasszához) vagy Újabb terméket tesz a kosárba, ahol már csak az 1- 4 es lépések ismétlődnek!
  • Kasszánál (checkout) számlázási, fizetési és szállítási adatok megadása.
    ÁSZF elfogadása, megjegyzés hozzáfűzése. 
  • Adatok áttekintése - Elküldés előtt ellenőrizze az adatokat, javításhoz használja a a vissza gombot!
  • Megrendelés gombbal a megrendelését küldi el, ami fizetési kötelezettséggel jár a szolgáltató felé!
  • Amennyiben bankkártyás fizetést választott Bankkártyás fizetés elvégzése.

 

 

 

Visszaigazolás - megrendelés beérkezéséről

A megrendelés sikeres elküldését az internetes oldalon, az elküldést követően azonnal visszaigazolja rendszerünk. A megrendelés megérkezését elektronikus levélben (email) jelzi vissza - "Megrendelés beérkezésének visszaigazolása". Az emailben az elfogadott ÁSZF csattolásra kerül.

A megrendelés teljesíthetőségéről később informáljuk.

 

Megrendelés elfogadása, szerződés létrejötte

Amennyiben a megrendelt terméket cégünk szállítani tudja, "Megrendelés visszaigazolása" emailt küldünk  Önnek.  Ezzel a visszaigazolással a megrendelés beérkezését cégünk elfogadta.

 

Távollévők közötti szerződés jön létre a Megrendelő, mint Vevő és visszaigazolásban leírt cég, mint Eladó közt, az alábbi feltételek szerint:

  • Eladó köteles a megrendelt terméket a "Megrendelés visszaigazolás"-ban leirtak módon a megrendelésben Szállítási címként megadott címre eljuttatni. A termék vételára, a megrendelés/ kiszállítás közti, 5%-ot meghaladó EUR/HUF középárfolyam-változása esetén változhat!
  • Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállítási címként megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat , amely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza, a fizetési feltételek szerint kifizetni.  Fizetőeszköz valuta neme választása szerinti HUF vagy EUR. Bankkártyás fizetés csak HUF-ban lehetséges!
  • A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve magyar.
  • Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Miskolci Városi Bíróság illetékességét kötik ki. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak. 

Szállítási határidő

  • Raktáron lévő termékeknél, amennyiben külön megegyezés nincs rá, 5 munkanapon belül, VIP szállítás esetében 3 munkanap.
  • Beszállítói raktárról érkező termékeknél beszállítói beszállítás függvényében, beérkezést követően mint raktárról.
  • Előrendelt termékek esetében, beszállítói visszaigazolás alapján. Raktári beérkezést követően mint raktárról. 
  • Előrendelt vagy beszállítói raktárról szállítható termékek esetében minden szállítási határidő kizárólag tájékoztató jellegű. 
  • Késedelemért felelősséget nem vállalunk. Következményi kárfelelősségünket kizárjuk. Kiszállítás késhet időjárás, járatszervezési vagy egyéb okok miatt. 

 

Az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek. A szerződéseket az Eladó iktatja, utólag hozzáférhető.

 

Szolgáltató 

 

X-Train Kft

 

Székhely - nincs ügyfélszolgálat

3525 Miskolc, Palóczy L. 9. 3/3

Adósz:11447696-2-05

 

Raktár

2040 Budaörs. Stefánia u 32.

 

 

 

Megrendelés elutasítása, törlése

Adatbázisunk a lehető leggyorsabban követi a saját és partnereink raktárkészlet mozgásait, ennek ellenére előfordulhat, hogy a megrendelt termék nem szállítható. Ez esetben Megrendelése elutasításra / sztornózásra kerül, erről emailben értesítjük. Cégünk erre vonatkozóan  felelősséget nem vállal. Következményi kárfelelősségünket kizárjuk. - Ez esetben nem jön létre szerződés.

 

Adatvédelem
Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy megrendeléseik vagy egyéb technikai eszköz útján megadott személyes adataik cégünk nyilvántartásába kerülnek. Ezeket az adatokat kizárólag piackutató és ajánlattevői tevékenységhez használjuk fel, harmadik félnek nem adjuk át. A személyes adatok nyilvántartásba vétele és kezelése a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény, valamint a Kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. Törvény alapján történik. A Vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez).

 

Szállítási, fizetési feltételek

Fizetési lehetőségek:

  • utalással, számla ellenében előre (pl. ajándékozás esetében)
  • utánvétel, átvételkor készpénzben
  • bankártyával

A bankkártya társaság által felszámolt 2,5%-os költsége elállás estén nem kerül visszafizetésre, mivel az a cégünkhöz sem érkezett meg. vagyis ez a költség a vételár visszutalása során levonásra kerül.

 

Szállítási módok

A pontos szállítási díjakat és opciókat a megrendelés során választhatja ki.

 

Személyes átvétel

A személyes átvétel Budaörsi központi raktárunkból lehetséges. (ezzel spórólhat a legtöbbet)

 

Szakértői VIP átadás

A VIP "Szakértői átadás" lakásába beszállítjuk a terméket, a kért helyen a terméket összeszereljük, beüzemeljük, és szakértőnk betanítja a működést, tanácsokat ad a használathoz.

Nagyobb termékek esetében az átadás ára eltérhet nehéz körülmények esetén - pl. több mint egy emelet, szűk lépcsőház, szűk ajtó stb.

 

Futárszolgálat

A futárszolgálat munkanapokon szállítja ki a termékeket, 7.30 - 19-00 közt. Időpont egyeztetést nem tud garantálni mivel gyűjtő járat. Igény szerint jelezze melyik időszak felel meg Önnek, a futár azt igyekszik figyelembe venni.

 

A futárszolgálat az egyeztetett napon megkisérli a termék átadását. Amennyiben ez nem lehetséges a következő munkanapon újra próbálkozik. A kétszeri kisérletet követően a futárszolgálat a szállítást teljesítettnek tekinti. A futárszolgálat által felszímított díjat cégünk a teméket az egyeztetett napon át ne vevőnek felszámíthatja.

 

FONTOS!

Kérjük, hogy a kifogások elkerülése végett átvételkor AZONNAL ellenőrizze a megrendelt terméket.

A terméknek a futárszolgálattól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele igazoltan megtörténik, így az X-Train Kft.-nek utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát a Fogyasztó elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak. (pl. nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék). 

 

Amennyiben sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson az átvétel során, haladéktalanul kérje a futártól jegyzőkönyv felvételét a sérülésekről, illetve jelezze azt az X-Train kft részére is emailben (info@masszazsdepo.hu)

Ha az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, javítását, vagy csaeréjét a Fogyasztó részére az X-Train Kft. díjmentesen biztosítja.
Az átvételt követően észlelt sérülésért az X-Train Kft. felelősséget nem vállal!

 

Elállás

A vevő jogosult a következők szerint a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mailen az info[kukac]masszazsdepo.hu címen, az Elállási Nyilatkozat elküldésével>> Melléklet ÁSZF végén 

 

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

 

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

 

Mikor gyakorolható az elállási jog

Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
 

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

 

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát jelen ÁSZF-nek megfelelően gyakorolta.

 

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

 

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

 

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

 

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

 

Költségek

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. Az elállás kapcsán a Fogyasztót alap esetben más költség nem terheli.

 

Kivételek

Azok a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő átvételi/fuvarozási módot választott.
Pl. drágább gyorsabb futárszolgálat, VIP átadás, beüzemelés, banki utalás helyett bankkártyás fizetés. 
  • Bankártyás fizetés esetén a bank jutaléka, 3% , igénybevett szolgáltatás
  • Kiszállításhoz kapcsolt beüzemelés, összeszerelés szintén igénybevett szolgáltatás, akkor is ha ez nem került külön tételként feltüntetésre, értéke 15.000 Ft
 
Az egyeztetett kiszállítás megkezdését követő elállás, vagy át nem vétel esetén is keletkezik visszaszállítási költség, ami a vevőt terheli a következők szerint:
 
0-5 kg2.000 Ft
5-40 kg5.000 Ft
40-75kg7.000 Ft
75-110 kg10.000 Ft
110-150 kg15.000 Ft

 

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is.

 
Visszafizetés
A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg meg nem bizonyosodott a termék állagáról, sértetlenségéről.
 

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

 

A Fogyasztó felelősségre vonható a termékben bekövetkezett rongálásért, értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat, vagy szakszerűtlen használat miatt következett be.

Előrendelt (a Vevő személyéhez kötött, illetve utasításai alapján, kifejezett kérésére beszerzett) terméket nem áll módunkban visszavenni!

 

Fontos!

A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat, hiányosságokat a vásárló köteles megtéríteni!

Terméket kizárólag előzetes időpont egyeztetetés után áll módunkban átvenni! 

 

 

A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog 

Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

 

Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.

 

Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak.

 

Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.

 

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

 

Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

 

Olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a Szolgáltató által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor.

 

Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.

 

Garancia, Szerviz

Termékeinket a gyártók által biztosított, a Fogyasztóvédelmi Törvényben előírtakkal összhangban lévő jótállási feltételekkel hozzuk forgalomba. A garancia időtartama termékenként más és más lehet, ezt a termék mellett jeleztük. Amennyiben a termék garanciális időn belül, üzemszerű használat mellett meghibásodik, úgy a hiba elhárítására az ország egész területén a gyártók által kijelölt szervizek/szakszervizünk által biztosított szervizháttér áll rendelkezésre. 


Termékeink "Használati útmutatóval" kerülnek átadásra.

Kérjük, figyelmesen olvassa át, és a benne foglaltakat tartsa be.

Amennyiben a terméken meghibásodást tapasztal, azt ne használja! Haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunkon! A helytelen használat, és a hiba megjelenését követő további használat a garancia, illetve a szavatossági jogok elvesztésével jár!

 

Kínálatunkban ismert világmárkák kiemelkedő minőségű termékei vannak, ennek ellenére előfordulhatnak gyártási eredetű hibák. Bármilyen felmerülő probléma esetén a vevők érdekeinek maximális figyelembevételével járunk el.

 

Természetesen a garancia időn túl is rendelkezésére áll szervizünk, illetve az alkatrész ellátás biztosított a hatályos jogszabályok szerint.

 

Vevőszolgálat:

Cime:  2040 Budaörs Stefánia u. 32

Telefon: 06 70 9436 110

email: info[kukac]masszazsdepo.hu

 

Hibabejelentés - Szervíz :

Tel: 06 70 9436110 

email: hibabejelentes[kukac]masszazsdepo.hu vagy szerviz[kukac]masszazsdepo.hu

 

Kellékszavatosság

 

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

 

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

 

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

 

Használt termékek esetén nincs kötelező szavatosság, de legfeljebb egy év.

 

A Felhasználó ? választása szerint ? az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy ? végső esetben ? a szerződéstől is elállhat.

 

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni. A hibás terméket NEM használhatja hibásan tövább, továbbhasználatból eredő, többlet károsodás nem képezi a szavatosság részét!

 

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

 

Termékszavatosság

 

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó ? választása szerint ? az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

 

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

 
  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Jótállás

 

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

 

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

 

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

 

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

 

A szavatossági igényeit a 1, Szolgáltató pontban leírt Ügyfélszolgálaton érvényesítheti.

 

 

Általános Jótállási feltételek

A jótállás kizárólag Magyarországban érvényes.

A jótállási időtartama: 12 hónap teljes körű garancia (a 151/2003 (IX.22) sz. korm. rendeletben a fogyasztói szerződés alapján vásárolt tartós fogyasztási cikkekre)

 

KITERJESZTETT GARANCIA
Az X-Train Kft. egyes masszázsfoteljeire, masszázságyaira további 12, vagy több hónap korlátozott jótállást vállal, azon termékeknél, ahol ez külön jelölve van. A korlátozott garancia a gyári hibás alkatrészek és ezek cseréjének munkadíjára terjed ki. A kiszállási díj, vagy a hibás termék szállítási költsége a vásárló költsége lehet. A kiterjesztett garancia, korlátozott jótállás csak magáncélú használóknak áll rendelkezésre!

 

JÓTÁLLÁSRA JOGOSULT
A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve hogy fogyasztónak minősül. (Ptk 685§ d)). Amennyiben a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni a 49/2003 (VII.30) GKM rendelet 2.§ alapján. A jótállás a vásárlást igazoló bizonylat/számla illetve a jótállás kiállításának napjával kezdődik. Mindezek érdekében kérjük kedves Vásárlóinkat őrizzék mag a fizetési bizonylatot, amit a fogyasztói szerződés igazolásához elkérhet a szerelő.

 

NEM ÉRVÉNYESÍTHETŐ JÓTÁLLÁSI IGÉNY
Nem érvényesíthető jótállási igény és a javítás díjköteles, amennyiben a meghibásodás nem gyártási eredetű, illetve nem anyaghibára vezethető vissza! A vásárló felel a termék hibáiért, sérüléseiért, károsodásaiért különösen:

  • a hiba rendellenes használat (pl. üzleti és nem háztartási célú) vagy a Kezelési tájékoztatóban/ Használati utasításban foglaltaktól eltérő használat eredménye
  • szakszerűtlen tárolás, szállítás, rongálás, hanyagság esetén,
  • szakszerűtlen összeszerelés, javítás vagy bármilyen átalakítás esetén,
  • elemi csapás, vis-major esetén
  • szokásos használatból eredő, természetes elhasználódás, kopás (pl.  izzó kiégés, huzat kopás, zipzár) esetén,
  • készüléken kívülálló ok (pl. hálózati feszültség megengedettnél nagyobb ingadozása) következménye
  • jótállási jegy a valóságnak nem megfelelő adatokat tartalmaz,
  • a készüléket nem a szakszerviz vagy megbízottja javította
  • vagy ha a készülék javítása lehetetlenné válik a gyártó, a kereskedő, vagy a szerviz működési körén kívülálló okból (pl. ha fogyasztó a szükséges javítást bármely okból megakadályozza, ha a készüléket olyan helyen üzemeltetik, amely a javító felszerelést szállító gépkocsival nem megközelíthető, illetve onnan a készülék elszállítása nem lehetséges).

 

ÉRVÉNYESÍTHETŐ IGÉNYEK

Hibás teljesítés esetén a fogyasztó elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget okozna, figyelembe véve a termék hibátlan állapotában képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és az igény teljesítésével a jogosultnak okozott kellemetlenséget.

 

TÉRÍTÉSMENTES JAVÍTÁS
A vásárló ingyenes javításra jogosult, ha a termék jótállási ideje nem járt le, és a fellépő hiba gyártási eredetű, vagy már a megvásárláskor fenn állt a készülékben, és erről a vásárlót nem tájékoztatták.
A termék szervizbe juttatása, vagy a szerelő kiszállási költsége 25kg alatti terméknél a vásárlót terheli.
A szerviznek törekedni kell arra, hogy az igény bejelentésétől számított 15 munkanapon belül a javítást elkezdje, további 15 munkanapon belül elvégezze. Alkatrészrendelés esetén ez kitolódhat.

A jótállás meghosszabbodik a szerviznek történő átadástól, vagy helyszíni javítás esetén a hiba bejelentésétől a hiba kijavításáig eltelt idővel.

 

 

Melléklet:

 

ELÁLLÁSI NYILATKOZAT

 

 

Alulírott Fogyasztó, kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbiakban megjelölt termék(ek)

internetes adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Eladó: X-Train Kft, 3525 Miskolc, Palóczy u. 9. 3/3

 

Megrendelés száma:

Megrendelt termék:

 

 

A fogyasztó neve:

A fogyasztó címe:

A fogyasztó e-mail címe:

 

 

 

A fogyasztó aláírása:

 

Kelt:

 

 

 

 

Elállás esetén töltse ki, majd küldje az

ügyfélszolgálatunkra email-ben

info@masszazsdepo.hu




Kérdése van?Kérdése van? Kipróbálná? Hívjon (06 20/94-36-110) vagy írjon ide kattintva!
Térkép masszazsdepo masszázsfotel bemutató terem
Masszázsfotelek | Jade masszázságyak | Alakformáló termékek | Egyéb masszázs termékek | Elektromos kerékpárok | Utolsó darabok
A rendelés lépései | Cégadatok | Garanciális feltételek | Szállítási feltételek | Finanszírozás | Adatvédelem | Süti beállítások | Kapcsolat

Kártyás fizetés szolgáltatója:
A masszázsfotelek és Jáde Masszázságyak online vásárlását a BORGUN segíti
Elfogadott kártyák:
Nálunk masszázsfoteleket és masszázságyakat vásárolhat Bankkártyával is
Árgép

(c) 2018 Masszázsdepó. Minden jog fenntartva