MasszázsDepó a masszázsfotel szakértő
MasszázsDepó: masszázsfotel, jáde ágy
Hívjon minket!
06 20 94 36 110
Kyokei ProMaster masszázsfotel termékek
Masszázsdepo > Online Ügyfélszolgálat > GY.I.K. > Hogyan jelenthetem be a hibát?

Hogyan jelenthetem be a hibát?

Dátum: 2019.03.20.

A hibabejelentést kérem írásban jelentse be!
Erre a célra külön felület áll rendelkezésre weboldalunkon, ami közvetlenül a szervizes kollégákhoz juttatja a bejelentést!

Hibabejelentés lépései:
1, Kérem látogasson el weboldalunkra,
2, A felső menüsorban válassza "Ügyfélszolgálat" menüpontot
3, Az ÜZENET KÜLDÉS részben a HIBABEJELENTÉS gombra kattintson
4, Az itt megjelenő felugró ablakban adja meg a kért adatokat,
5, Küldje el a bejelentést az ELKÜLD gombra kattintva!
6, "Köszönjük üzenetét, Szervizünk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot"
üzenet jelzi az email elküldését

<< Vissza a leggyakoribb kérdésekhez


Kérdése van?
Kérdése van? Kipróbálná? Hívjon (06 20/94-36-110) vagy írjon ide kattintva!
Térkép masszazsdepo masszázsfotel bemutató terem
Masszázsfotel | Jade masszázságyak | Alakformáló termékek | Egyéb termékek
A rendelés lépései | Cégadatok | Garanciális feltételek | Szállítási feltételek | Finanszírozás | Adatvédelem | Impresszum | Süti beállítások | Kapcsolat

Kártyás fizetés szolgáltatója:
A masszázsfotelek és Jáde Masszázságyak online vásárlását a BORGUN segíti
Elfogadott kártyák:
Nálunk masszázsfoteleket és masszázságyakat vásárolhat Bankkártyával is
Árgép

(c) 2021 Masszázsdepó. Minden jog fenntartva