Kérdése van?
+36 20 94 36 110
Üzenet küldése
PRÓBÁLJA KI
Bemutatóterem:
Budaörs, Budapesti út. 93.
Ügyfélfogadás:
Hétköznap: 10-17
Időpont egyeztetésért
kérem hívjon!
Telefonos ügyfélszolgálat
Hétőtől vasárnapig, 8-20 óráig:
+36 20 9436 110


Masszázsdepo
10 éve az egészség szolgálatában
Masszázsdepo » Vásárlói tájékoztató
Vásárlói tájékoztató

 

 

Megrendelés folyamata

A masszazsdepo.hu internetes portál segíti Önt az informálódásban. A terméket bemutató oldalon megtalálja a termék részletes leírását, jellemzőit, technikai adatait.

 

A termékek leírása, ismertetője a gyártók/importőr által megadott információk alapján készültek. Ezek összeállításánál maximális figyelemmel jártunk el, igyekezve, hogy semmiképpen ne adjunk félreérthető információkat. A termékeket bemutató képek garantáltan a termékről készültek.


A terméket ismertető oldalon áron lehetősége van az adott termék megrendelésére. A közölt ár bruttó (ÁFÁ-t is magában foglaló) vételár. Alapértelmezetten Forintban (HUF) -(választhatóan Euroban).  A feltűntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek.
Külföldi vásárlók számára az ár Euróban is feltüntetésre került, aktuális valuta vételi-árfolyamon számítva.

 

 

A megrendelés lépései:

"Vásárlás"-gombra kattintva termék az Ön "kosarába" kerül

1, Amennyiben kosara üres adja meg az Önt azonosító személyes adatait (melyeket bizalmasan kezelünk, ld. Adatvédelem)

2, Válasszon a termékez tartozó szállítàsi módok közül.

3, Kedvezmény igénybevételére "Promóciós kód" megadásával van lehetősége, amennyiben rendelkezik vele. Ugyancsak itt választhat extra kedvezményesen kapcsolt-termék ajánlatunkból.

4, Kosár tartalmának áttekintése: Amennyiben szükséges itt törölhet terméket vagy változtathat a megrendelt mennyiségen.

Itt dönthet, hogy befejezi a vásárlást (Kasszához) vagy Újabb terméket tesz a kosárba, ahol már csak az 1- 4 es lépések ismétlődnek!

5, Kasszánál (checkout) számlázási, fizetési és szállítási adatok megadása.
  ÁSZF elfogadása, megjegyzés hozzáfűzése. >>aktuális ÁSZF megtekintése itt 
6, Adatok áttekintése - Elküldés előtt ellenőrizze az adatokat, javításhoz használja a a vissza gombot!

7,  Megrendelés gombbal a megrendelését küldi el, ami fizetési kötelezettséggel jár a szolgáltató felé!

8, Amennyiben bankkártyás fizetést választott Bankkártyás fizetés elvégzése.

 

Megrendelés beérkezésének nyugtázása

A megrendelés sikeres elküldését az internetes oldalon, az elküldést követően azonnal visszaigazolja rendszerünk. A megrendelés megérkezését pedig elektronikus levélben (email) jelzi vissza - "Visszaigazolàs megrendelés beérkezéséről". Az emailben az elfogadott ÁSZF csattolásra kerül.

A megrendelés teljesíthetőségéről később informáljuk.

 

 

Megrendelés elfogadása, szerződés létrejötte

Amennyiben a megrendelt terméket cégünk szállítani tudja, "Megrendelés visszaigazolása" emailt küldünk  Önnek.  Ezzel a visszaigazolással a megrendelés beérkezését cégünk elfogadta.

 

Távollévők közötti szerződés jön létre a Megrendelő, mint Vevő és visszaigazolásban leírt cég, mint Eladó közt, az alábbi feltételek szerint:

  • Eladó köteles a megrendelt terméket a "Megrendelés visszaigazolás"-ban leirtak módon a megrendelésben Szállítási címként megadott címre eljuttatni. A termék vételára, a megrendelés/ kiszállítás közti, 5%-ot meghaladó EUR/HUF középárfolyam-változása esetén változhat!
  • Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállítási címként megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat , amely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza, a fizetési feltételek szerint kifizetni.  Fizetőeszköz valuta neme választása szerinti HUF vagy EUR. Bankkártyás fizetés csak HUF-ban lehetséges!
  • A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve magyar.
  • Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Miskolci Városi Bíróság illetékességét kötik ki. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló rendelet szabályai az irányadóak. 

Szállítási határidő

  • Raktáron lévő termékeknél, amennyiben külön megegyezés nincs rá, 5 munkanapon belül, VIP szállítás esetében 3 munkanap.
  • Beszállítói raktárról érkező termékeknél beszállítói beszállítás függvényében, beérkezést követően mint raktárról.
  • Előrendelt termékek esetében, beszállítói visszaigazolás alapján. Raktári beérkezést követően mint raktárról. 
  • Előrendelt vagy beszállítói raktárról szállítható termékek esetében minden szállítási határidő kizárólag tájékoztató jellegű. 
  • Késedelemért felelősséget nem vállalunk. Következményi kárfelelősségünket kizárjuk. Kiszállítás késhet időjárás, járatszervezési vagy egyéb okok miatt. 

 

Az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek. A szerződéseket az Eladó iktatja, utólag hozzáférhető.

 

 

Megrendelés elutasítása, törlése

Adatbázisunk a lehető leggyorsabban követi a saját és partnereink raktárkészlet mozgásait, ennek ellenére előfordulhat, hogy a megrendelt termék nem szállítható. Ez esetben Megrendelése elutasításra / sztornózásra kerül, erről emailben értesítjük. Cégünk erre vonatkozóan  felelősséget nem vállal. Következményi kárfelelősségünket kizárjuk. - Ez esetben nem jön létre szerződés.

 

>>Ugrás a lap tetejére

 

 

Adatvédelem

Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy megrendeléseik vagy egyéb technikai eszköz útján megadott személyes adataik cégünk nyilvántartásába kerülnek. Ezeket az adatokat kizárólag piackutató és ajánlattevői tevékenységhez használjuk fel, harmadik félnek nem adjuk át. A személyes adatok nyilvántartásba vétele és kezelése a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény, valamint a Kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. Törvény alapján történik. A Vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez).

 

Átvételi módok, Szállítási díjak

Az átvételi módokat és azok költségét a termék mellett, illetve azok kosárba kerülésekor láthatja. 

  

Személyes átvétel

Személyes átvétel DÍJMENTES.

A megrendelt termék(ek) személyesen átvehetők a központi raktárunkban Budaörsön.i raktárban lehet átvenni. A termékek átvétele egyeztetett időpontban lehetséges.

A termékek csomagolásának méretéről informálódjon és ellenőrizze járműve lehetőségeit!

 

Ingyenes kiszállítás

A terméke(ke)t 15 munkanapon belül címére szállítjuk. Ez egy áruterítő csomagküldő szállítás, nincs lehetőség időpont egyeztetésre. A termék átadás a ház/ lakás bejáratánál történik. A szállítónak nincs lehetősége beüzemelésre, sem műszaki átadásra. 

 

Expressz házhozszállítás futárszolgálattal

Termék kiszállítása csomagküldő futárszolgálattal történik, visszaigazolástól számítva 72 órán belül.

A termék átadás a ház/ lakás bejáratánál történik. A szállítónak nincs lehetősége sem beüzemelésre, sem műszaki átadásra. 

 

Termékeink kiszállítási díja benne van az árban, Önnek nem jelent további költséget.

 

 

Szakértői átadás Tipp!

Önnel egyeztetett időpontban lakásának tetszőleges helyiségébe elhelyezzük a megvásárolt terméket. A terméket összeszereljük, üzembe helyezzük. Szakértő kollegánk bemutatja a termék működését. Az Ön esetleges egészségügyi problémáit megismerve tanácsot ad a leghatékonyabb használatra.

Szakértői átadás díja:  25.000 Ft 

 

Ajándékba küldés

Küldheti a terméket meglepetésként - ajándékba. A rendelés megadásakor kérjük a megjegyzés rovatba beírni, hogy "AJÁNDÉKBA KÜLDÉS"

 

 

Masszázsfotelek, masszázsmedencék esetében kérem informálja cégünket, az Ön egyedi lakókörnyezeti adottságairól. Pl. tetőtér,  csigalépcső, szűk lépcsőház, kis lift stb.

 

 

ÁTVÉTELKOR futárszolgálati szállítás esetén

Szállítói átvétel esetén kérjük, ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Bármilyen rendellenességet tapasztal, kérjük vetessen fel jegyzőkönyvet a szállítóval, a későbbi igazolás megkönnyítésére.

 

>>Ugrás a lap tetejére

 

 

Fizetési módok

Készpénzes fizetés

A termék átvételekor készpénzben fizethet. Magyarországon csak Forintban tud fizetni! 

 

Banki utalás

Fizetheti számláját banki utalással. Nagyobb összegek esetében biztonságos és gyors megoldás. Az utalás igen gyorsan, 1-2 munkanap alatt megérkezik számlánkra.

 

Bankkártyás fizetés Tipp! 

 

Minden közismert dombornyomott bankkártyát elfogadunk. Speciális esetben érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál. Fizetés csak HUF -ban lehetséges.
Bankkártyával elkerülheti a készpénzmozgást! Olvassa el>>> Bankkártyás fizetési tájékoztatónkat

  

Hitel igénybevétele

Tájékoztatásért hívja ügyfélszolgálatunkat!

Cégünk részletfizetési lehetőséget kínál vásárlóinak. Áruhiteleket külső partnerek biztosítják, az aktuális feltételekhez kattintson a >>>finanszírozási oldalunkra, ahol a tájékozódhat a részletekről, és a Hiteldíj kalkulátorral Ön azonnal láthatja a törlesztő részleteket is!

 

 

Elállás

A vevő jogosult a következők szerint a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mailen az info[kukac]masszazsdepo.hu címen,  >>Elállási nyilatkozat letöltése

 

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

 

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

 

Mikor gyakorolható az elállási jog

 Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
 

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

 

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát jelen ÁSZF-nek megfelelően gyakorolta.

 

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

 

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

 

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

 

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

 

Költségek

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. Az elállás kapcsán a Fogyasztót alap esetben más költség nem terheli.

 

Kivételek

Azok a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő átvételi/fuvarozási módot választott.
Pl. drágább gyorsabb futárszolgálat, VIP átadás, beüzemelés, banki utalás helyett bankkártyás fizetés. 
  • Bankártyás fizetés esetén a bank jutaléka, 3% , igénybevett szolgáltatás
  • Kiszállításhoz kapcsolt beüzemelés, összeszerelés szintén igénybevett szolgáltatás, akkor is ha ez nem került külön tételként feltüntetésre, értéke 15.000 Ft
 
Az egyeztetett kiszállítás megkezdését követő elállás, vagy át nem vétel esetén is keletkezik visszaszállítási költség, ami a vevőt terheli:
 
0-5 kg 2.000 Ft
5-40 kg 5.000 Ft
40-75kg 7.000 Ft
75-110 kg 10.000 Ft
110-150 kg 15.000 Ft

 

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is.

 
Visszafizetés
 A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg meg nem bizonyosodott a termék állagáról, sértetlenségéről.
 

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

 

A Fogyasztó felelősségre vonható a termékben bekövetkezett rongálásért, értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat, vagy szakszerűtlen használat miatt következett be.

Előrendelt (a Vevő személyéhez kötött, illetve utasításai alapján, kifejezett kérésére beszerzett) terméket nem áll módunkban visszavenni!

 

Fontos!

A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat, hiányosságokat a vásárló köteles megtéríteni!

Terméket kizárólag előzetes időpont egyeztetetés után áll módunkban átvenni! 

 

>>Ugrás a lap tetejére

 

 

Garancia, Szerviz

Termékeinket a gyártók által biztosított, a Fogyasztóvédelmi Törvényben előírtakkal összhangban lévő jótállási feltételekkel hozzuk forgalomba. A garancia időtartama termékenként más és más lehet, ezt a termék mellett jeleztük. Amennyiben a termék garanciális időn belül, üzemszerű használat mellett meghibásodik, úgy a hiba elhárítására az ország egész területén a gyártók által kijelölt szervizek/szakszervizünk által biztosított szerviz háttér áll rendelkezésre. 


Termékeink "Használati útmutatóval" kerülnek átadásra. Kérjük, figyelmesen olvassa át, és a benne foglaltakat tartsa be.

Amennyiben a terméken meghibásodást tapasztal, azt ne használja! Haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunkon! A helytelen használat, és a hiba megjelenését követő további használat a garancia, illetve a szavatossági jogok elvesztésével jár!

 

Kínálatunkban ismert világmárkák kiemelkedő minőségű termékei vannak, ennek ellenére előfordulhatnak gyártási eredetű hibák. Bármilyen felmerülő probléma esetén a vevők érdekeinek maximális figyelembevételével járunk el.

 

Természetesen a garancia időn túl is rendelkezésére áll szervizünk. Az alkatrész ellátás több éven át biztosított.

 

Vevőszolgálat:  2040 Budaörs, Stefánia u. 32.

Hibabejelentés - online a www.masszazsdepo.hu/ugyfelszolgalat/

Tel: 06 70 9436110   

  

  

Cégadatok

X-Train Kereskedelmi és Szolgáltató Kft

Székhely: 3525 Miskolc, Palóczy L. u 9. 3/3.

Tulajdonos: 100% magyar családi vállalkozás, 1997-óta

 

 

Adósz.:11447696-2-05
Cégj.sz.:05-09-024247 / Miskolci Törvényszék Cégbírósága

Adatkezelési nyilvántartás:NAIH-78124/2014.

  

Bankszámla számok:

Forint:

ERSTE BANK: 11600006-00000000-78587878

 

Euro:

SWIFT(BIC): GIBAHUHB

IBAN:  HU61-11600006-00000000-78588037
 

Ügyvezető tulajdonos

Lukács László 

 

 

+36 20 9436110

 

 

 

>>Ugrás a lap tetejére

------------------------------------------------------------------------

  

Bankkártyás fizetési tájékoztató

Masszazsdepo a BORGUN Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg.


A Masszazsdepo csakis a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a  Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon.

 

A fizetőoldal adattartalmáról a Masszazsdepo nem értesül, azokat csak a Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Masszazsdepo oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!

 

 

Üdvözöljük a BORGUN Bank biztonságos, internetes fizetési
megoldásával működő áruházban!

  

Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.

 

Mire figyeljen a vásárláskor:

  • Olvassa el Masszazsdepo ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
  • Tanulmányozza át a Masszazsdepo biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.

    Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót! A biztonságról Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a  Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

 

Elfogadott kártyák

A Borgun Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas web kártyával való fizetést teszi lehetővé.

 

Fizetés lépései

Ön a Masszazsdepo oldalán választja ki az árut/szolgáltatás melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni. Ezt követően Ön átkerül a Borgun Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót A fizetést követően Ön visszatér a Masszazsdepo oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást. A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

 

- Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Masszazsdepo oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül.

 

- Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

 

- Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

 

 

KÉRDÉSEK - VÁLASZOK

 

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. 

  

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard (EC/MC) kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott web kártyák. 

  

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal NEM lehet interneten fizetni. 

  

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya. 

 

  

FIZETÉS FOLYAMATA  

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláírás csíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be. 

  

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal. 

  

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.  

 




Kérdése van?Kérdése van? Kipróbálná? Hívjon (06 20/94-36-110) vagy írjon ide kattintva!
Térkép masszazsdepo masszázsfotel bemutató terem
Masszázsfotelek | Jade masszázságyak | Alakformáló termékek | Gerincnyújtó padok | Egyéb masszázs termékek | Elektromos kerékpárok | Utolsó darabok
A rendelés lépései | Cégadatok | Garanciális feltételek | Szállítási feltételek | Finanszírozás | Kapcsolat

Kártyás fizetés szolgáltatója:
A masszázsfotelek és Jáde Masszázságyak online vásárlását a BORGUN segíti
Elfogadott kártyák:
Nálunk masszázsfoteleket és masszázságyakat vásárolhat Bankkártyával is
Árgép

(c) 2017 Masszázsdepó. Minden jog fenntartva