Kérdése van?
+36 20 94 36 110
Üzenet küldése
AJÁNLATUNK
uBodyFit vibrációs fitnesz eszköz

ÚJ modell!

 

Alakformálásra,
fogyásra ajánlott


Otthoni vagy üzleti felhasználásra. 

 

PRÓBÁLJA KI
Bemutatóterem:
Budaörs, Budapesti út. 93.
Ügyfélfogadás:
Hétköznap: 10-17
Időpont egyeztetésért
kérem hívjon!
Telefonos ügyfélszolgálat
Hétőtől vasárnapig, 8-20 óráig:
+36 20 9436 110


Masszázsdepo
10 éve az egészség szolgálatában
Masszázsdepo » Szállítás és szervíz garancia

Garancia, Jótállási feltételek

 

A jótállás kizárólag Magyarországban érvényes.
A jótállási időtartama: 12 hónap teljes körű garancia (a 151/2003 (IX.22) sz. korm. rendeletben a fogyasztói szerződés alapján vásárolt tartós fogyasztási cikkekre). Egyes termékek 24, 36 hónapos teljeskörű garanciával rendelkezenek.

 

SZERVÍZBE SZÁLLÍTÁS VAGY OTTONI JAVÍTÁS

A vásárolt fogyasztási cikk amennyiben 10kg-nál könnyebb, illetve tömegközlekedési eszközön kézi csomagként szállítható,úgy a vevőnek kell a szervízbe szállítania. Nagyobb/nehezen szállítható termékek esetében Önnél történik a javítás. 

 

KITERJESZTETT GARANCIA

Az X-Train Kft. egyes termékeire további korlátozott jótállást vállal (illetve vásárolható), azon termékeknél, ahol ez külön jelölve van. A korlátozott garancia a gyári hibás alkatrészek és ezek cseréjének munkadíjára terjed ki. A kiterjesztett garancia un. "szervíz garancia" a kiszállás díja, vagy a hibás termék szervízbe szállítása a vásárló költsége.
A korlátozott jótállást csak magán célú használóknak tudjuk biztosítani!

 

JÓTÁLLÁSRA JOGOSULT
A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve hogy fogyasztónak minősül. (Ptk 685§ d)). Amennyiben a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni a 49/2003 (VII.30) GKM rendelet 2.§ alapján. A jótállás a vásárlást igazoló bizonylat/számla illetve a jótállás kiállításának napjával kezdődik. Mindezek érdekében kérjük kedves Vásárlóinkat őrizzék mag a fizetési bizonylatot, amit a fogyasztói szerződés
igazolásához elkérhet a szerelő.

 

NEM ÉRVÉNYESÍTHETŐ JÓTÁLLÁSI IGÉNY
Nem érvényesíthető jótállási igény és a javítás díjköteles, amennyiben a meghibásodás nem gyártási eredetű, illetve nem anyaghibára vezethető vissza! A vásárló felel a termék hibáiért, sérüléseiért, károsodásaiért különösen:
- a hiba rendellenes használat (pl. nem háztartási célú) vagy a Kezelési tájékoztatóban/ Használati
utasításban foglaltaktól eltérő használat eredménye
- szakszerűtlen tárolás, szállítás, rongálás, hanyagság esetén,
- szakszerűtlen összeszerelés, javítás vagy bármilyen átalakítás esetén,
- elemi csapás, vis-major esetén
- szokásos használatból eredő, természetes kopás (pl. huzat elkopás, karcok) esetén,
- készüléken kívülálló ok (pl. hálózati feszültség megengedettnél nagyobb ingadozása) következménye
- jótállási jegy a valóságnak nem megfelelő adatokat tartalmaz,
- a készüléket nem a szakszerviz vagy megbízottja javította
- vagy ha a készülék javítása lehetetlenné válik a gyártó, a kereskedő, vagy a szerviz működési körén
kívülálló okból (pl. ha fogyasztó a szükséges javítást bármely okból megakadályozza, ha a készüléket
olyan helyen üzemeltetik, amely a javító felszerelést szállító gépkocsival nem megközelíthető, illetve
onnan a készülék elszállítása nem lehetséges).

 

ÉRVÉNYESÍTHETŐ IGÉNYEK
Hibás teljesítés esetén a fogyasztó elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést
igényelhet, kivéve, ha választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha a kötelezettnek a másik
szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget okozna, figyelembe véve a termék hibátlan állapotában képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és az igény teljesítésével a
jogosultnak okozott kellemetlenséget.

 

TÉRÍTÉSMENTES JAVÍTÁS
A vásárló ingyenes javításra jogosult, ha a termék jótállási ideje nem járt le, és a fellépő hiba gyártási
eredetű, vagy már a megvásárláskor fenn állt a készülékben, és erről a vásárlót nem tájékoztatták.
A termék szervizbe juttatása, vagy a szerelő kiszállási költsége a vásárlót terheli.
A szerviznek törekedni kell arra, hogy az igény bejelentésétől számított 15 munkanapon belül a javítást
elvégezze. Alkatrészrendelés esetén ez kitolódhat.

A jótállás meghosszabbodik a szerviznek történő átadástól, vagy helyszíni javítás esetén a hiba
bejelentésétől a hiba kijavításáig eltelt idővel.




Kérdése van?Kérdése van? Kipróbálná? Hívjon (06 20/94-36-110) vagy írjon ide kattintva!
Térkép masszazsdepo masszázsfotel bemutató terem
Masszázsfotelek | Jade masszázságyak | Alakformáló termékek | Gerincnyújtó padok | Egyéb masszázs termékek | Utolsó darabok
A rendelés lépései | Cégadatok | Garanciális feltételek | Szállítási feltételek | Finanszírozás | Kapcsolat

Kártyás fizetés szolgáltatója:
A masszázsfotelek és Jáde Masszázságyak online vásárlását a BORGUN segíti
Elfogadott kártyák:
Nálunk masszázsfoteleket és masszázságyakat vásárolhat Bankkártyával is
Árgép

(c) 2017 Masszázsdepó. Minden jog fenntartva