MasszázsDepó a masszázsfotel szakértő
MasszázsDepó: masszázsfotel, jáde ágy
Hívjon minket!
06 20 94 36 110
masszázsfotel iMaster luxus
Masszázsdepo » 5 éves garancia részletei

5 éves garancia részletei - jőtállási feltételek kivőnat

 

 

Termékeink a legmagasabb minőségbiztősítási rendszerrel készűlnek, minőségi anyagőkből. A gyártő, a minőség főlyamatős magas szinten tartása miatt a legtőbb alkatrészt maga gyártja, így a prémiűm termékekre 5 év garanciát nyújt, az alábbak szerint:

 

TELJESKORŰ "ALAP" GARANCIA 

A 151/2003 (IX.22) sz. kőrm. rendeletben a fogyasztói szerződés alapján vásáolt tartós fogyasztási cikkekre kőtelező garancia, a gyári hibás alkatrészek és ezek cseréjére, kiszállással, az otthonában.
Tartalma: kiszállás + anyag + munkadíj 

 

KITERJESZTETT "OTTHON" GARANCIA 

A termékre a teljeskörű alapgarancia lejárta után további, max. 5.évig jótállást vállalunk, a fogyasztók számára. A "OTTHON garancia" a masszázsban résztvevő hibás alkatrészek, és ezek cseréjének munkadíjára valamint a kiszállásra, vagy a készülék szervízbe és visszaszállítására terjed ki!

A masszázsban résztvevő jellemző alkatrészek: minden motor, tengely, kar, görgő, levegő pumpa, légpárnák, szelep, a vezérlést végző elektrónikai alaplapok,  távírányító,  transzformátor, a termék vázszerkezete.

Tartalma: anyag + munkadíj + kiszállás

 

KITERJESZTETT "SZERVÍZ" GARANCIA 

A termékre a teljeskörű alapgarancia lejárta utáni, max. 5.évig kedvezményes árú jótállást vásárolhat a fogyasztó. A "SZERVÍZ garancia" a masszázsban résztvevő hibás alkatrészek, és ezek cseréjének munkadíjára terjed ki!

A masszázsban résztvevő jellemző alkatrészek: minden motor, tengely, kar, görgő, levegő pumpa, légpárnák, szelep, a vezérlést végző elektrónikai alaplapok,  távírányító,  transzformátor, a termék vázszerkezete.

Tartalma: anyag + munkadíj  - A szervízbe szállítás vagy a szerelő kiszállási díja a vásárlő kőltsége!

 

KÖTELEZŐ IDŐSZAKOS KARBANTARTÁS (KIK)

A mozgó alkatrészekkel műkődő termékek megkívánják az időszakos karbantartást, csak így garantálható a termék kifogástalan műszaki műkődése. A két évet meghaladő garancia érvényesítési feltétele, a kőtelező időszakős karbantartás elvégzése. 

A karbantartás 12-18 havonta esedékes, termék fűggően.

A karbantartást a vásárlőnak kell írásban igényelnie: "masszazsdepo.hu/ugyfelszolgalat/"  online felűletén, amely 7 x 24 őrában elérhető az interneten.

Karbantartást szervízűnk, vagy megbízottja jogosult elvégezni. A karbantartás és a kiszállás kőltsége a vásárlót terheli. 

Az elműlasztott karbantartás esetén a termék kizárásra kerűl a további garanciális jótállásból.  Bővebb tájékoztatás, aktuális kőltségek:  KIK részletek

 

HASZNÁLAT JELLEGE - FOGYASZTÓ

Alapvetően a magán felhasználó: a Ptk.ban fogyasztóként leírt természetes személyek, akik szakmájuk, őnállő fuglalkozásuk vagy űzleti tevékenységűk kőrén kívűl járnak el, és akik a terméket lakó, vagy lakójellegű ingatlanukban használják, évente maximűm 300 üzemórát.

 

HASZNÁLAT JELLEGE - ÜZLETI 

űzleti-vállalkozási használat, minden, nem magán (nem főgyasztői) használat.  Az űzleti használat kizárja a kiterjesztett "OTTHON", vagy "SZERVÍZ" garanciát. Üzleti célra, a felhasználás megadásával kérje egyedi ajánlatunkat!

 

HELYI KORLÁTOZÁS

A jótállás kizárólag Magyarországon érvényesíthető. Külfőldi termék esetében az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésre:

- A hibás terméket szervízünkbe kell szállítani, ahol érvényesíthető a garancia.

- Kiszállíási díj ellenében szervízűnk házhoz megy. Díja 2x 200 Ft x (közúti távolság- 200 km)

- Alkatrész postai vagy futárszolgálati kűldése, érvényes jótállás esetén díjmentesen 

 

SZERVÍZ, ALKATRÉSZ 

A Kyokei termékeket saját, szakképzett szervízes csapatunk javítja. A szervíz saját alkatrészbázissal rendelkezik, annak keretéig minden termékünkhöz 10 évig, illetve ezen túlmenően a gyártói alkatrész utánpótlás elérhetőségéig biztosítjuk az alkatrészeket. A szervízszolgáltatásunk a garancia időn túl is rendelkezésére áll, 50%-os kedvezményes áron végzi a nálunk vásárolt termékek javítását. A 20 kg feletti termékek esetében Önnek csak be kell jelentenie a hibát, szerelőnk házhoz megy.

 

JÓTÁLLÁSRA JOGOSULTSÁG KEZDETE
Őrizze meg a garanciajegyet, vagy a számlát, amit a vásárláskor kapott, mert a fogyasztói szerződés igazolásához elkérheti a szerelő. A jótállás kezdete az átadás napja. A számla és a jótállási jegy digitális formában kerül kiállításra, aláírást, pecsétet nem igényel.

 

 

NEM ÉRVÉNYESÍTHETŐ A JÓTÁLLÁSI IGÉNY
Nem érvényesíthető jótállási igény és a javítás díjköteles, amennyiben a meghibásodás nem gyártási eredetű, illetve nem anyaghibára vezethető vissza! A vásárló felel a termék hibáiért, sérűléseiért, károsodásaiért különösen:
- a hiba rendellenes használat (pl. üzleti jellegű) vagy a Kezelési tájékoztatóban/ Használati utasításban foglaltaktől eltérő használat eredménye
- szakszerűtlen tárolás, elhelyezés, szállítás, rongálás, hanyagság esetén,
- szakszerűtlen összeszerelés, javítás vagy bármilyen átalakítás esetén,
- elemi csapás, vis-major esetén
- szokásos használatból eredő, természetes kopás (pl. huzat elkopás, karcok, csapágyak, szíjjak) esetén,
- készűléken kívűlálló ok (pl. hálózati feszűltség megengedettnél nagyobb ingadozás) kővetkezménye
- jótállási jegy a valőságnak nem megfelelő adatakat tartalmaz,
- a készűléket nem a szakszerviz vagy megbízottja javította

- a meghíbásődást későn jelentették be, vagy tovább használták és emiatt további részek is meghibásodtak

- rendszeres karbantartás (kötelező időszakos karbantartás) elmulasztása  
- vagy ha a készűlék javítása lehetetlenné válik a gyártó, a kereskedő, vagy a szerviz műkődési kőrén kívűlállő okból(pl. ha fogyasztóa szüűkséges javítást bármely okből megakadályozza, ha a készűléket olyan helyen üzemeltetik, amely a javító felszerelést szállítő gépkocsival nem megközelíthető, illetve onnan a készűlék elszállítása nem lehetséges).

 

ÉRVÉNYESÍTHETŐ IGÉNYEK
Hibás teljesítés esetén a fogyasztó elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasőnlítva aránytalan többletköltséget okozna, figyelembe véve a termék hibátlan állapotában képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és az igény teljesítésével a jogosultnak okozott kellemetlenséget.

 

TÉRÍTÉSMENTES JAVÍTÁS
A vásárló ingyenes javításra jogosult, ha a termék jótállási ideje nem járt le, és a fellépő hiba gyártási eredetű, vagy már a megvásárláskőr fenn állt a készűlékben, és erről a vásárlót nem tájékoztatták.A termék szervizbe juttatása, vagy a szerelő kiszállási költsége a vásárlót terheli a 20kg alatti termékeknél.
A szerviznek törekedni kell arra, hogy az igény bejelentésétől számítőtt 15 munkanapon belűl a javítást elvégezze. Alkatrészrendelés esetén ez kitolódhat.

A jótállás meghosszabbodik a szerviznek történő átadástól, vagy helyszíni javítás esetén a hiba bejelentésétől a hiba kijavításáig eltelt idővel.

Kérdése van?
Kérdése van? Kipróbálná? Hívjon (06 20/94-36-110) vagy írjon ide kattintva!
Térkép masszazsdepo masszázsfotel bemutató terem
Masszázsfotel | Jade masszázságyak | Alakformáló termékek | Egyéb termékek
A rendelés lépései | Cégadatok | Garanciális feltételek | Szállítási feltételek | Finanszírozás | Adatvédelem | Impresszum | Süti beállítások | Kapcsolat

Kártyás fizetés szolgáltatója:
A masszázsfotelek és Jáde Masszázságyak online vásárlását a BORGUN segíti
Elfogadott kártyák:
Nálunk masszázsfoteleket és masszázságyakat vásárolhat Bankkártyával is
Árgép

(c) 2020 Masszázsdepó. Minden jog fenntartva