Kérdése van?
+36 20 94 36 110
Üzenet küldése
Masszázsdepo » 5 éves garancia részletei

5 éves garancia részletei - jótállási feltételek

 

 

Kyokei termékek a legmagasabb minõségbiztosítási rendszerrel készülnek, minõségi anyagokból. A minõség folyamatos magas szinten tartása miatt a legtöbb alkatrészt maga gyártja, így a prémium termékekre 5 év garanciát, egyes termékekre 3 év garanciát nyújtunk, az alábiak szerint:

 

A jótállási idõtartama:

5 év esetén: 2 év teljeskörû + 3 év kiterjesztett garancia

3 év esetén: 1 év teljeskörû + 2 év kiterjesztett garancia

 

SZERVÍZ 

A Kyokei termékeket saját, szakképzett szervízes csapatunk javítja. A szervíz saját alkatrészbázissal rendelkezik, minden termékünkhoz 10 évig biztosítjuk a alkatrészeket. A szervízszolgáltatásunk a garancia időn túl is rendelkezésére áll, kedvezményes áron végzi a Kyokei termékek javítását. 30 kg feletti termékek esetében Önnek csak be kell jelentenie a híbát, szerelőnk házhoz megy.

 

TELJESKÖRÛ GARANCIA 

A 151/2003 (IX.22) sz. korm. rendeletben a fogyasztói szerzõdés alapján vásárolt tartós fogyasztási cikkekre kötelezõ garancia, a gyári hibás alkatrészek és ezek cseréjére, kiszállással.
Tartalma: kiszállás + anyag + munkadíj 

 

KITERJESZTETT "OTTHON" GARANCIA (korlátozott)

A termékre további 2-3 év korlátozott jótállást vállal. A korlátozott garancia a fõbb gyári hibás alkatrészek és ezek cseréjének munkadíjára terjed ki. A kiszállást, vagy szállítást is fedezi ez a garancia!

Fõbb alkatrészek: távírányító, összes a masszírozásban vagy mozgatásban résztvevõ motor, tengely, kar,  levegõ pumpa, vezérlést végzõ elektronikai alaplapok, transzformátor, vázszerkezet.

Tartalma: anyag + munkadíj + kiszállás

 

KITERJESZTETT "SZERVÍZ" GARANCIA (korlátozott)

A termékre további 2-3 év korlátozott jótállást vállal. A korlátozott garancia a fõbb gyári hibás alkatrészek és ezek cseréjének munkadíjára terjed ki. A szervízbe szállítás vagy a szerelõ kiszállási díja a vásárló költsége!
Fõbb alkatrészek: távírányító, összes a masszírozásban vagy mozgatásban résztvevõ motor, tengely, kar,  levegõ pumpa, vezérlést végzõ elektronikai alaplapok, transzformátor, vázszerkezet.

Tartalma: anyag + munkadíj 

 

KÖTELEZÕ IDÕSZAKOS KARBANTARTÁS

A mozgó alkatrészekkel mûködõ termékek megkívánják az idõszakos karbantartást, amivel garantálható a termék kifogástalan mûszaki mûködése. A 2 év, vagy azt meghaladó, teljeskörû garancia + kiterjesztett garancia, érvényesítési feltétele, a kötelezõ idõszakos karbantartás elvégzése. 

A karbantartás évente esedékes.

A karbantartást a vásárlónak kell írásban igényelnie: "masszazsdepo.hu/ugyfelszolgalat/"  online felületén, amely 7 x 24 órában elérhetõ az interneten.

Karbantartást szervízünk, vagy megbízottja jogosult végezni. A karbantartás költsége a vásárlót terheli. 

Az elmulasztott karbantartás esetén a termék kizárásra kerül a további garanciális jótállásból.  Bõvebb tájékoztatás, aktuális költségek:  KIK részletek

 

HASZNÁLAT JELLEGE

Magán használat: a Ptk.ban fogyasztóként leírt természetes személyek, akik szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körén kívül járnak el, és akik a terméket lakó, vagy lakójellegû ingatlanukban használják, átlagosan nem több, mint napi két órát. 

 

ÜZLETI GARANCIA

Üzleti-vállalkozási használat, minden, nem magán (nem fogyasztói) használat.  Az üzleti használat kizárja a kiterjesztett garanciát. Üzleti célra, a felhasználás megadásával kérje egyedi ajánlatunkat!

 

HELYI KORLÁTOZÁS

A jótállás kizárólag Magyarországon érvényesíthetõ. Külföldre az alábbi lehetõségek állnak rendelkezésre:

- A hibás terméket szervízünkbe kell szállítani, ott érvényesíthetõ a garancia.

- Kiszállíási díj ellenében szervízünk házhoz megy. Díja 300 Ft x (távolság- 200 km)

- Alkatrész küldése, jótállás esetén díjmentesen. 

 

JÓTÁLLÁSRA JOGOSULTSÁG KEZDETE
Õrizze meg a garanciajegyet, vagy a számlát, amit a fogyasztói szerzõdés igazolásához elkérhet a szerelõ. A jótállás kezdete az átadás napja.

 

 

NEM ÉRVÉNYESÍTHETÕ JÓTÁLLÁSI IGÉNY
Nem érvényesíthetõ jótállási igény és a javítás díjköteles, amennyiben a meghibásodás nem gyártási eredetû, illetve nem anyaghibára vezethetõ vissza! A vásárló felel a termék hibáiért, sérüléseiért, károsodásaiért különösen:
- a hiba rendellenes használat (pl. üzleti jellegû) vagy a Kezelési tájékoztatóban/ Használati
utasításban foglaltaktól eltérõ használat eredménye
- szakszerûtlen tárolás, elhelyezés, szállítás, rongálás, hanyagság esetén,
- szakszerûtlen összeszerelés, javítás vagy bármilyen átalakítás esetén,
- elemi csapás, vis-major esetén
- szokásos használatból eredõ, természetes kopás (pl. huzat elkopás, karcok, csapágyak, szíjjak) esetén,
- készüléken kívülálló ok (pl. hálózati feszültség megengedettnél nagyobb ingadozása) következménye
- jótállási jegy a valóságnak nem megfelelõ adatokat tartalmaz,
- a készüléket nem a szakszerviz vagy megbízottja javította

- a meghíbásodást késõn jelentették be, és emiatt további részek is meghibásodtak

- rendszeres karbantartás (kötelezõ idõszakos karbantartás) elmulasztása  
- vagy ha a készülék javítása lehetetlenné válik a gyártó, a kereskedõ, vagy a szerviz mûködési körén
kívülálló okból (pl. ha fogyasztó a szükséges javítást bármely okból megakadályozza, ha a készüléket
olyan helyen üzemeltetik, amely a javító felszerelést szállító gépkocsival nem megközelíthetõ, illetve
onnan a készülék elszállítása nem lehetséges).

 

ÉRVÉNYESÍTHETÕ IGÉNYEK
Hibás teljesítés esetén a fogyasztó elsõsorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést
igényelhet, kivéve, ha választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha a kötelezettnek a másik
szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget okozna, figyelembe véve a
termék hibátlan állapotában képviselt értékét, a szerzõdésszegés súlyát és az igény teljesítésével a
jogosultnak okozott kellemetlenséget.

 

TÉRÍTÉSMENTES JAVÍTÁS
A vásárló ingyenes javításra jogosult, ha a termék jótállási ideje nem járt le, és a fellépõ hiba gyártási
eredetû, vagy már a megvásárláskor fenn állt a készülékben, és errõl a vásárlót nem tájékoztatták.
A termék szervizbe juttatása, vagy a szerelõ kiszállási költsége a vásárlót terheli.
A szerviznek törekedni kell arra, hogy az igény bejelentésétõl számított 15 munkanapon belül a javítást
elvégezze. Alkatrészrendelés esetén ez kitolódhat.

A jótállás meghosszabbodik a szerviznek történõ átadástól, vagy helyszíni javítás esetén a hiba
bejelentésétõl a hiba kijavításáig eltelt idõvel.




Kérdése van?Kérdése van? Kipróbálná? Hívjon (06 20/94-36-110) vagy írjon ide kattintva!
Térkép masszazsdepo masszázsfotel bemutató terem
Masszázsfotel | Jade masszázságyak | Alakformáló termékek | Egyéb masszázs termékek
A rendelés lépései | Cégadatok | Garanciális feltételek | Szállítási feltételek | Finanszírozás | Adatvédelem | Impresszum | Süti beállítások | Kapcsolat

Kártyás fizetés szolgáltatója:
A masszázsfotelek és Jáde Masszázságyak online vásárlását a BORGUN segíti
Elfogadott kártyák:
Nálunk masszázsfoteleket és masszázságyakat vásárolhat Bankkártyával is
Árgép

(c) 2019 Masszázsdepó. Minden jog fenntartva